Naturfagscase, overspringshandling og hundesitter

Sidder lige nu og fifler med en naturfagscase, som forresten skal fremlægges i morgen. Det er egentlig ikke fordi selve opgaven er svær, men vi skal selv finde på problemstillingerne, det ville være så meget nemmere hvis vores lærer bare havde stukket os en opgave og sagt “her er en opgave med 5 forskellige problemstillinger, dem skal i løse. Held og lykke!” , men nej, jeg må selv i tænkeboksen. Men jeg er da også næsten færdig, jeg skal bare lige have regnet noget væskebehov ud, og så skal jeg øve mig i at tale meget langsomt, da det skal fylde 5 minutter, hverken mere eller mindre!

Når jeg skal skrive opgaver, har jeg altid været god til overspringshandlinger, så skal jeg lige tjekke blogs, eller finde et ligegyldigt klip på youtube, og der kommer jo altid noget i fjernsynet der er lidt mere spændende at kigge end en case i naturfag.

På onsdag tager svigermor og svigerfar til Bali (jeg har fortalt dem at jeg snildt kan klemme mig ned i en kuffert, hvis man altså lige klipper en hæl og en tå,(og lidt mere) Men imens de er afsted, så skal vi passe deres hund, så hun skal bo hos os i en hel måned. Det bliver dejligt at have hende her, især fordi jeg elsker hunde, men også fordi L er så glad når hun er her, og han elsker at rende rundt og lege med hende i haven. Så imorgen kommer de og afleverer hende her 🙂

Nu må jeg hellere blive færdig med den case, og så kryds lige fingre for mig kl. 12.10 i morgen.

Leave a Reply

