Blog udfordring dag 2

10 facts om mig

1. Jeg er bonusmor til en dreng på 6 år

2. Jeg er igang med at tage uddannelsen som social og sundhedshjælper

3. Jeg læser mange mor-blogs, selvom jeg ikke har mine egne børn. Men jeg synes bare de er mere spændende end fashion-blogs

4. Vi har et 400 liters akvarium med Malawi cichlider

5. Jeg elsker kanalen TLC. Vi har den desværre ikke selv, men lige nu har vi den på prøve, og jeg er lykkelig!

6. Jeg er igang med at læse “Som stjerner på himlen”

7. Jeg har været sammen med min kæreste i 2 år

8. Jeg har frygt for at hvis jeg går over en plade som dækker over et hul i vejen, at så knækker pladen under mig. (Og nej, det er ikke fordi jeg synes jeg er tyk eller noget)

9. Jeg elsker reality-tv (Derfor kærligheden til TLC)

10. Jeg har set Dance moms siden første sæson, Dance moms er min guilty pleasure

 

Leave a Reply

