Blog udfordring dag 1

For at komme lidt i gang med det her blogging, så har jeg valgt at lave en blog udfordring.

Idag er udfordringen: Hvad forlader du aldrig dit hjem uden?

Der er selvfølgelig de basale ting som sko, tøj og jakke. Det foretrækker jeg altså have på når jeg skal ud.

Derudover har jeg altid mine nøgler, min mobil og mit rejsekort med mig.

Når jeg skal i skole har jeg selvfølgelig min taske med mine bøger med mig.

Men ellers er jeg ikke typen der har 117 forskellige læbepomader og parfumer med mig. Og jeg kan godt gå uden for mit hus uden at skulle have en taske med mig, det er heller ikke altid jeg har min pung med.

Leave a Reply

