22 spørgsmål om mig

1. Hvor gammel er du om 5 år? 30 år :O

2. Hvem har du været sammen med i mindst to timer i dag? Min bonussøn Lucas ❤

3. Hvor høj er du?  Jeg er 171 cm høj

4. Hvilken film så du sidst? Så Gravity igår aftes

5. Hvem ringede du til sidst? De seje smaa

6. Hvem ringede sidst til dig?  Et eller andet fusk nr.

7. Hvordan lyder den seneste sms du har modtaget? “Jep det er fint, så hæver jeg dem”

8. Foretrækker du at ringe eller sende sms? Det kommer an på situationen og med hvem. Men jeg tror jeg vil sige sms.

9. Hvad er dit favoritsted? Her i vores hus

10. Hvilket sted foretrækker du mindst? Indre København

11. Hvornår så du sidst din mor? For et par uger siden

12. Hvilken øjenfarve har du? Blå.

13. Hvilken julesang er din favorit? Hmm tror det er “Do they know it’s christmas time”

14. Er dine forældre gift eller skilt? Ingen af delene. Mine forældre er kærester og har været det i 26 år (tror jeg) og de har 3 dejlige børn.

15. Hvornår vågnede du idag? Vågenede første gang kl 7 tror jeg, fordi min kæreste kørte på arbejde, og så igen ved 8.45 tiden

16. Hvor ser du dig selv om 10 år?  Der er jeg 35. Jeg ser mig selv her, sammen med min kæreste (som rigtig gerne må være blevet til min mand der) sammen med Lucas og forhåbentligvis 1 barn mere. Og så er jeg igang med at arbejde som SSH’er

17. Hvad skræmte dig om natten som barn? Det kan jeg ikke huske

18. Hvilket youtubeklip har du sidst set? ?

19. Hvad er din bedste egenskab? Jeg er god til at lytte

20. Hvad er din værste egenskab? Jeg overtolker ofte tingene

21. Sover du med eller uden tøj om natten? Uden …

22. Hvor mange puder har du i sengen? 2

 

Leave a Reply

