5 ting der keder mig

1. At smøre madpakker. Jeg synes det er SÅ kedeligt at smøre madpakker. I sær fordi kæresten og bonussønnen bare skal have rugbrødsmadder med. Der er altså snart ikke noget mere kedeligt end at smøre en leverpostejsmad (apropos, skal have smurt madpakker til imorgen)

2. At se en film med min kæreste. Ej for det meste er det faktisk hyggeligt nok. Men vores sofa har en magisk kraft, som gør at C ofte falder i søvn når vi ser film, og jeg er typen som gerne kommer med små kommentarer til filmen, og så forventer jeg altså at der bliver svaret tilbage.

3. At køre i bus. Men jeg kan til gengæld godt lide at køre i tog

4. At flyve. Jeg er oppe at køre indtil flyet letter, så går der Ca 10 minutter og så keder jeg mig.

5. At vente. Behøver det en forklaring?

 

 

Leave a Reply

